Nejčastěji kladené otázky

 

Organizace místa

Kde a kdy?

Termín konference je 25. - 26. 9. 2019 v Brně v hotelu Holiday Inn. www.hibrno.cz

Parkování?

Parkovat můžete přímo u hotelu, kde je parkování za poplatek. V okolí je dostatek volných parkovacích míst, případně naproti hotelu je parkovací dům.

Kde se ubytovat?

Ubytovat se můžete v hotelu Holiday Inn. www.hibrno.cz. Pro účastníky konference je připravena sleva cca 40% na ubytování. Registrujte si ubtování na https://www.hibrno.cz/kontakty/, heslo: beexcellent.

Program

V jakém jazyce budou přednášky?

Přednášky budou v českém a anglickém jazyce. K dispozici bude překlad.

Komu je určena konference?

Manažeři, ředitelé, profesionálové a experti z oblasti výroby i služeb, kteří chtějí dlouhodobě dosahovat skvělých výsledků, jsou otevřeni novým myšlenkám a změnám, chtějí se neustále zlepšovat.

Jaký je rozdíl mezi přednáškou, workshopem, posterem, diskusí?

Přednášky máme buď plenární (1 přednáška pro všechny účastníky) nebo v sekcích (poběží souběžně 3 sekce tématicky rozdělené na People, Process a Data Excellence). Workshop je více interaktivní než přednáška, můžete očekávat větší prostor pro diskusi, vyzkoušení si něčeho nového, můžete být i sami zapojeni v rámci menších týmů. Interaktivní skupinová diskuse - jedná se o skupinu max. 15 účastníků, kteří sdílí své zkušenosti v rámci předem stanoveného tématu. Jde o jedinečnou příležitost zjistit názor více společností na dané téma, na které se před začátkem konference budete hlásit. Posterová show je volná prezentace 10-15 úspěšných zlepšovacích iniciativ napříč různá odvětví. Vy se můžete u libovolného posteru zastavit a doptat se řečníka na více detailů.

Jak se hlásím na workshop či přednášku, která mě zajímá?

Čím dříve se přihlásím, tím větší mám šanci se dostat do sekce, která mě zajímá. Jakmile bude program kompletní, obrátíme se na Vás s dotazníkem, ve kterém nám můžete sdělit své preference ohledně nabízených příspěvků. Tím budete dopředu vědět, zda máte místo v dané sekci rezervované.

Jak se mohu stát řečníkem?

Napište nám na scacp@scacp.cz téma Vašeho příspěvku a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Kde se dozvím program?

Dejte nám naši emailovou adresu a my Vám jej rádi pošleme.

Večírek a networkingové akce

Kde bude probíhat zahajovací večírek?

Zahajovací večírek bude v centru Brna večer před konferencí, v restauraci Stopkova Plzeňská pivnice. Termín je 24. 9. 2019 a začínáme v 17:00 hodin.

Bude součástí občerstvení?

Na seznamovacím večírku bude jen drobné občerstvení. Na večírku druhý den bude součástí večerní raut a nápoje.

Kde bude probíhat networkingový večírek a co je součástí?

Večírek bude na Špilerku v Hradní restauraci ! Co všechno se bude dít se dozvíte co nejdříve. Součástí je bohaté občerstvení.

Vstupenky

Co se stane, když se nemohu účastnit?

Vstupné můžete předat na libovolnou osobu, ale min. 48 hod před začátkem musíte informovat o změně pořadatele. Pokud chcete zrušit svou účast na jinou osobu, tak zrušení účasti podléhá storno podmínkám: https://www.scacp.cz/vseobecne-obchodni-podminky.

Jaké jsou platební podmínky?

Po přihlášce Vám přijde zálohová faktura, kde je nastavena splatnost 14 dní. Jakmile ji uhradíte, pošleme Vám konečnou fakturu.

Mohu se přihlásit jen na den?

Ne, přihlášení je možné jen na oba dny. Jak dlouho tam budete, je již na Vás.

Co je v ceně vstupného?

V ceně vstupného je účast na přednáškách, workshopech, posterech a diskuzích. V ceně je celodenní občerstvení a večerní raut.

Obecná organizace

Jak pracujete s osobními daty?

Přečtěte si zásady zpracování osobních dat. Vaše data jsou u nás v bezpečí.

Kdo je organizátorem?

Organizátorem je společnosti SC&C Partner spol. s r. o.. www.scacp.cz

S kým můžu komunikovat před a v průběhu akce?

Obracejte se na Event managera konference. hana.pernickova@scacp.cz

Jaký je dress code?

Chceme abyste se cítili pohodlně, dress code je business casual.

Co když mám omezení ve stravování?

Nahlaste svá omezení organizátorům akce při přihlašování a individuálně se již domluvíte.